کانون جهانگردی آبادان

دبیر کانون جهانگردی آبادان گفت: در نخستین جلسه‌ مجمع دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری آبادان مواردی به تصویب رسید.

 

 

احمد امیری در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: در این جلسه پیگیری اعتبارات عقب افتاده و تلاش برای ارتباط با ادارات مختلف به تصویب رسید تا مکان‌های تاریخی در خطر هر چه سریع‌تر بازسازی شوند.
 
او افزود: همچنین ترتیبی اتخاذ شد تا با مسؤولان شهری و شهردار آبادان در خصوص توسعه گردشگری آبادان با منابع طبیعی مثل رودهای اروند و بهمنشیر هماهنگی لازم صورت بگیرد و به موازات آن فضای سبز شهری برای زیباسازی و جذب گردشگر گسترش یابد.
 
دبیر کانون جهانگردی آبادان اظهار کرد: یک کمیته پیگیری هم تشکیل شد تا مصوبات جلسات را پیگیری و گزارش آن را در جلسه تشکل‌ها ارایه دهد. از طرف دیگر، ما تلاش می‌کنیم که این جلسات و مصوبات آن‌ها را اطلاع‌رسانی کنیم چون آبادان بعد از اهواز یکی از مهم‌ترین شهرهای استان خوزستان است.
 
امیری ادامه داد: قرار شد که با منطقه آزاد اروند برای افزایش سرعت پروژه‌های گردشگری آبادان وارد مذاکره شویم تا تکلیف این پروژه‌ها هر چه سریع‌تر مشخص شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی